BMW Quest juni 2016 gereden

Ik had vandaag de keuze uit 2 ritten: het proefrijden van het laatste deel van een motor trip die ik uitgezet heb om met collega’s te gaan rijden door België, Luxemburg en Duitsland, of om de BMW Quest juni 2016 rit. Vanwege de weerswaarschuwingen die voor vandaag in het zuid-oosten van het land afgegeven werden gekozen voor de BMW Quest. En was mijn bestelling van OK weer door de weergoden fout begrepen, werd het na de lunch een stuk beter: nog steeds een lekkere noord-wester op de dijken, maar het was op een klein (miezer)buitje na droog.

BMW_Quest_juni_2016_01Grote delen van de route had ik al eens gereden, maar de horeca-gelegenheden waren nieuw voor me. Op de eerste locatie lekkere geluncht (Nederlandse kroketten met een niet Nederlandse Cola Light), en op de laatste locatie met een cappuccino van het uitzicht genoten. Was een leuk uitje … nu weer een maand wachten op de volgende Quest …

BMW_Quest_juni_2016_02

BMW_Quest_juni_2016_03

This entry was posted in Blog, BMW, Netherlands, Tour. Bookmark the permalink.

Leave a comment